23 March 2013

You're My Everthing


Heyyoo . You're my Everthing neyh nak tujukan dekat siapa ? Takde siapa siapa . Just tajuk . Btw nak cakap , Saya Rindu Nazren . Rindu sangat sangat . Tapi dia rindu aku keh ? Rindu keh ? Itu aku tak tahu . HAHA . Hmm , I got a problem :'( Is About Naz Ren And Angah . Hmm , Asal lha time aku dengan Angah , Nazren Jelly . And Bila aku dengan Nazren And pulak jelly . If Naz yang jelly aku boleh terima . Sebab dia boyfie aku . Yang aku pelik Asallah dak Angah pulak yang nak jelly . Aku dengan dia Just A'a . Tak lebih . Arey kata dia jelly sebab dia suka aku ? Whattt ? Dai suka aku ? Tapi tak silap aku , Dia Fall in love dengan Cousin aku . Wawa . Aku pening dengan budak tuh . Aku memang sayang dia , But as A Lil Bro .Takkan aku nak belah badan aku jadi dua kot ? Tak mungkin lha . Mustahil . Or aku kena pilih salah sorang ? OhmyGod . That Can't Happen :'( I love Both og Them :( Buntu . Hmm , Aku harap mereka duaorang paham perasaan aku . Aku sayang dua dua :')

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011