22 March 2013

Setelah Sekian Lama


Heyhey , Seriously dah lama tak usik Blogger neyh semenjak duduk asrama balik . Setelah sebulan dua minggu duduk asrama . Saya ada Crush wooo . Nama dia Naz Ren . Dia sweet sangat . Saya sayang sangat sangat kat dia . Dia Omeyyyyy :) Farz gembira sangat dengan kawan kawan farz yang sekarang . Aje , Mira , Arey , Leha , Holo . Mereka sangat Ohsem . Kami gelarkan kami sebagai Swag's Family . Susah senang kami bersama sama . Hopefully relay persahabatan kami berkekalan . Masa hari khamis harituh farz sambut birthday Admire farz . Nazili nama dia . Dia omey sangat . 
Now , Nak cerita pasal NAZREN . Sebenarnya dia Boyfiee farz . Dia budak Bukit Rokan . Umur dia 17tahun . Hmm , Jom cerita pasal dia . Dia baik sangat . Tapi otak dia mereng sikit . Dia caring + Manje . Alololololo , Sikit sikit merajuk . Dia tak Handsome , Tapi dia omey sangat . Suka tengok dia senyum . Dia suka sangat jelous kan farz . Sebab dia tahu farz kuat jelous , merajuk , Merengek and Everthing . Jom cerita . Dulu dia ada couple , Nama Girl tuh AQMA REEKAY . Hmm , Aku akan pasrah jeh kalau dia still In Love dengan Reekay . Btw , I want to know , Are you still in love with her Naz Ren ? And awak terperanjat tak kalau saya cakap yang saya tahu Rahsia awak dengan Aqma ? Hmm , Bukan saya kaki Stalk orang , Tapi saya terbaca sesuatu yang tak patot saya baca . Hmm , But I want you know that I love you and I never Erase you in my deep heart . That All , I love you and I need you in My Life :')

Dia Yang bernama Naz Ren Zack

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011