26 March 2013

Afraid I will get Wrong person again

Hai blogger :') 
Boleh faham kan maksud diatas tuh ? Farz takut farz salah orang untuk farz sayang and cinta . Dia cakap kat farz dia sayang farz sampai mati , Tapi dia cakap jangan berharap kat dia . Macam mana tuh ? Sangat keliru . Apa sebenarnya yang dia nak . Hanya nak jadikan aku neyh simpanan dia ? Semenjak cuti neyh susah sangat nak angkat call . Susah sangat nak balas mesej . Berjuta kali aku cakap . Kalau dia tak sayang aku , Cakap . Tapi dia tetap jawab dia sayang aku sangat sangat . Kalau dia sayang aku , kenapa dia buat aku macam neyh ? kenapa dia buat aku nangis , dia buat aku sedih ? Apa yang dia nak ? Sangat buntu . If dia cakap dia dah tak sayang farz , Farz boleh berhenti untuk sayang dia . Tapi dia tak cakap . 

Farz dah cuba faham dia . Tapi tak boleh . Dia Kaki Perempuan ? Tak :'( Dia cuma rapat dengan perempuan . Itu lha yang buat farz Nangis . Dengan semua perempuan dia mesej , Call . Mana farz nak tahan ? Farz macam perempuan lain jugak . Perasaan jelous tuh harus dan wajib ada . 
"Perempuan sebenarnya tidak suka boyfriend dia layan perempuan lain lebih lebih even namanya kawan sekalipon. Nak tanak dalam hati jealous"

Dia sendiri yang buat status kat atas tuh . Tapi dia lansung tak paham apa yang dia tulis . Aku penat nak nangis sebab kau Naz Ren . Seriously , Aku sangat sayang kau , Cinta kau . Tapi kau ? Selalu sakitkan hati aku , Aku sabar weyh selagi boleh sabar :')


No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011