15 June 2012

No tittle :(

HAHA , Neyh keh kawan baik ? Hooo , Kfineee sumpah sedih gila :) Wahh ada pulak setan yang macam sial . Wateva ehhh , Suka hati kau lha , Berfikir lha kau yang aku jahat :) Aku tak kesah . Yang penting aku bahagia , Kau bahagia . Lagi pun kau kan ada kawan baru . Yang selalu ajak kau buat jahat , Ponteng lha . Apa lha , Ahhhh , Ikot lha NAJWA , and NAJMI uh . Kau sendiri kata yang dia terbaik dalam hidup kau . Bagus jugak aku dapat balik ke rumah . Tergerak pulak hati nak lawat kau punya wall and nak tulis aku MISS kau . Then bila aku baca Post kau neyh . Wahhh sumpah menganjing , Yang aku pelik yang kau terasa dengan STATUS aku tuh apasal ? Kau seorang yang macam tuh keh ? Tak kan ? Tolong matured and berfikiran matang sikit lha . Jangan ingat orang tulis status hanya untuk dituju kan kepada kau . Dah ahh , Malas nak merapu banyak banyak lagi . Byeeee :)

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011