27 May 2012

No tittle :')


Assalamualaikum semua and heyy ;)
Atenttion ! Seriously blog neyh dah lama tak usik + Update + Disentuh . Biasa lha tuh , Budak asrama mana nak selalu online kan ? Kalau masuki blog neyh , Jangan lupa bawak mouth cover uh . Kalau tak habis bersin Bersin anda semua . Habuk dah 3 inci tebal dia . HAHA , Btw , Yeayyyyy , Cuti sekolah . 2week bhaii , Seronok duduk rumah . JomJom kita bercerita . Firstly farz nak cakap , Farz cukup TerSEKSA bersekolah dekat SMV DUHMS . Macam penjara . Satu benda pon farz tak paham apa cikgucikgu uh ajar . Lagi Lagi MATH and BI , Yang lain bolehh lhaa paham jugak . Kfinee , Sekolah uh banyak gila aktiviti . Ponat badan den . Haiss , Sabar jelahh kann ? Untuk masa depan yang cerah . Cerita kat asrama pulak ? Hais , BudakBudak dorm aku ialah yang terbaik . And lha yang macam sial sikit perangai dia . But selagi boleh sabar , sabarlha . And aku cukup bengkek dengan AINA and HAJAR makwe si Najwan uh . Bajet bagus jehh . Bila ajak gaduh , Tahu pulak takott . Aina , Attention for this , AKU AKAN BUAD HIDUP KAU HURU HARA . Aku tak cari masalah ngan kau , Kau  cari masalah dengan aku kan ? Padan muka kauu . Walaupon sekolah tuh menyeksa aku , Ada pelangi lain yang cerah kan hidup aku kat situ , Nak tahu siapa ? K , Nama dia Nurul Zulaiqha Binti Md Sharan AKA Akak Angkat (A'a) aku . Ainnur Suhana  , Nur Syazwani Binti Sabri , Amira Raihana , Nur Afrina , Naszifah , Nazura , Murfidah Syafiqah , Ouh damn , All the name is my Bestie at SMV DUHMS . Ouhh , I love sys Eyqha Fuckin Damn Much . She is very Understanding me . Rindu dia 2 minggu cuti neyh . Kat sana Sys Eyqha lha yang jaga saya . Btw , 16/6 is my birthday :( But takdapat sambut ngan family . Sebab kat asrama . But 17/6 uh mak datang . Sambut birthday ;) Klahh , Nak jalan jalan . Kbyee . Jumpa lagi ;)

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011