10 April 2013

Anoyying Girl


Hyee , Online dekat KVDUHMS :D Btw , Banyak sangat cerita nak cerita . But , jom cerita satu satu kayy ? First , Banyak sangat dugaan yang aku kena tempuh dalam sebulan aku duduk kat asrama neyh . HAHA , Smoke guna kertas ? Sumpah kelakar . Izyan buat sebijik kertas tuh macam rokok , Siap ada kotak . Kelakar gila .

Second , Aween ngan budak budak dia cari gaduh dengan aku , Siap fitnah aku macam macam lagi . Kalau ikotkan hati , aku nak maki + pukul dia . Tapi sekarang itu bukan cara aku . Aku dah berubah sikit untuk jadi yang terbaik untuk mak ayah aku . Aku taknak dah musuhmusuh dengan orang . Tapi kenapa dia selalu sangat kacau aku ? Kfineee , dugaan daripada Allah . Hmm , Aku takot aku salah pilih kawankawan . Diaorang kata ada kawankawan aku yang tikam belakang aku . MyGod , Please jangan buat macam tuh weyh . Aku percaya kat kau , Tapi kau buat aku macam neyh ? Takpetakpeee . Klhaa , Chauww . Makcik Dining dah Panggil Makangggggggg :D Btw , Rindu kiko si Sugar Glider kat rumah .

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011