26 January 2012

Pindah Sekolah

Fuh , Fuh . Banyak nya habukk . Mesti lama dah tak Updates Blog neyh . Tuh yang timbul habuk 3 inci uh . HAHA , Merepek macam kerepek jehh farz neyh . HAHA , Ouhh , Assalamualaikum and Heyy Para Para Bloggers . Acano harineyh ? Happy tak ? Sihat tak ? Hope korang semua sihat :) K , Daripada melarat larat farz mengarot neyh . Jom kita cerita pasal tajuk diatas . Okayy , 31 Januari neyh , Bermula lah kehidupan Berdikari farz di SMV DUHMS . Tak pernah jauh daripada mak ayah kan ? Now , Amekk kauu . Duduk lahh kau kat Rembau uh . HAHA , Nasib baik Duduk kat kawasan pekan . Kalau duduk kat kawasan kampung . Pergh . Acano nak cari barang kalau dah habis nanti ? HAHA , Who Care kan ? Kampung keh , Pekan keh , Bandar kehh Kat mana mana pon boleh hidup kann ? Yes itu betol :D But, Ada benda yang paling perit yang harus aku buad . Tinggal kan SMK MUNSHI ABDULLAH yang Memang sekolah TERBAIK kat MELAKA and nak tinggal kan Kawan SEDIH and Kawan GEMBIRA aku . Omayygodd . 29 Januari neyh Last aku kat MUNSHI , Memang lepak habis lahh ngan semua bestie . Aduhh , Takot jeh diaorang nanges . Dah lhh aku neyh Kuat nanges , Bila tengok Bestie nanges ,Bertambah Sedih lahh aku . Padan Muka kau Farz . Cengginihah aku bagi kat kau (Y) . Ahh Damn , Macam mana lahh aku nak lalui semua uh . Tapi takpe , Walau apa pon terjadi , Aku akan hadapi nya dengan tabah demi Cita Cita aku . Nak tahu cita cita farz nanti apa ? Meh farz bagi tahu , Farz dah besar nanti , Farz nak Jadi Ketua Chef kat Hotel terkemuka . Dasyat kan Cita Cita farz ? Tapi lantak lahh , Itu yang farz idamkan . Hmm , Hadai semua nya dengan hati yang cekal . Satu lagi benda yang menjadi mimpi ngeri farz . Nak tinggal kan Mak , Ayah , Adik Beradik And PAKWE kat melaka . Ughhh , Gila ahh , Dah lahh aku neyh memang anak mak and ayah . Mana pernah duduk jauh ngan mak ngan ayah . But , Aku harus untuk belajar apa itu Berdikari . Okayy . Okayy lahh . Dah tak tahu apo den nak cakap lagi haa . Wahh , keluar bahasa nogori pulak . Mentang Mentang nak Duduk rembauu . Ahahahha . Klahh . Bye Bye Bloggers . Muahh sikit lahh kat para pembaca :D

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011