14 January 2012

Kfine , Sumpah aku sayang kau lagi .


Kfinee weyh , Semua kawan kawan kau tanya aku sayang kau lagi keh tak , Kau pon dah tanya aku , But aku jawab apa , Tak Tahu , Entah . K , Now aku Jujur And aku Berterus Terang , Ye weyh , AKU SAYANG kau lagi . Sayang sangat sangat . Tapi aku rasa kita dah tak boleh macam dulu lagi weyh . Sebab Aku pon dah ada yang sayang aku , Tak kan lah aku nak tinggal kan Orang yang sayang aku uh kan ? Hmm , Sumpah aku buntu gila weyh bila kau cakap kau sayang aku . TerKedu siot aku . Memang aku syang kau . sangat sangat sayang . Tapi , Aku ada Amir :'( Tak kan aku nak tinggal kan orang yang aku cinta untuk orang yang aku sayang kan ? Senang cerita macam neyh , Kalau ada jodoh mesti Kita bersatu balik okay :')

I swear , I miss this Moment :')

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011