01 December 2011

Wan Nur Dine

Assalamualaikum Peeps , hari neyh farz nak cerita sikit pasal budak kat atas neyh . Okay , Farz Gembira sangat dapat kawan macam dia . Dan farz akan tetap anggap dia lha yang terbaik . Nak tao sebab apa ? Sebab dia ialah , Dia ada kat sisi Farz walau dalam apa keadaan pon . waktu farz gembira dia ada ngan farz , Time farz Sedih , Dia lha orang PERTAMA yang ada kat farz . Walaupon farz ngan dia pernah gadoh , But kitaorang akan BERBAIK punya jugak . Dia memang ambik berat pasal aku gilagila . Dan aku pon ambik berat pasal da gilagila sampai boleh jadi gila . Sometime , ada kawankawan yang nak kawan dengan kita time kita Gembira jeh . Time sedih , Diorang semua lari .Hmm , Tu nama nya bukan kawan . But lawan okay ? Ouhouh , Harineyh pon aku baru lepas putus kawan dengan BESTIE aku yang Aku anggap dia BESTIE but kutuk aku belakang . Maki aku belakang . Ehh , Aku tak sedih pon lha hilang kawan macam kau . Cerita pasal Budak atas neyh balik lha . Buang masa jeh Cerita pasal orang yang bukan nya sayang kita . Aku paling tak suka orang lain buad budak atas neyh sedih . Escpecially BF dia . Aku sanggop buad apa jeh untuk buad Budak atas neyh gembira . Sometime dia sakit kan hati aku . Takpe , aku tak kesah . Sebab itu lha perangai dia . Satu lagi , Dia neyh susah sikit nak Bercinta neyh . If nak kapel dengan seseorang , Mesti minta Tolong aku . But Now dia dha pandai sikit . Dapat pakwe kat Kem . Dia balik kem jeh , Teros bagi tao aku . Budak ats neyh selalu sangat amik berat pasal aku . Kalau aku sedih keh , Mesti dia buad aku gembira balik . Terima Kasih ALLAH , Kerana kau telah Jumpa kan aku dengan WAN NUR DINIE neyh . Walau pon perangai dia  sama jeh macam aku , Tapi Kadangkadang , Dia lha yang selalu ajak aku buad Kebaikan . Hargailha Kawan anda sebelom anda tiada kawan yang sentiasa Ada disisi anda ketika anda sedh dan gembira . WAN NUR DINIE ZUKRINA , You are my BESTIE Forever .
Muka aku Blurr , Sebab baru lepas kena hujan

Dimana ada WAN NUR DINIE , DI SITU ADA NUR FAZIERA .
BFF FOREVER 

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011