11 December 2011

Mood Kegilaan

d

 Assalamualaikum Peeps . Hee , Harineyh datang lha mood gila saya neyh . HAHA , tak , sebenarnya tadi kawan ayah datang . Dia tanya nama saya siapa . Then saya kata lha FAZIERA . Then boleh dia kata nama saya ALOY ? Grr , Tapi bila fikirfikir balik , Best pulak nama uh . HAHA . So dengan mood gila neyh . Nak lha Intro nama baru kan . HAHA . Boleh buad sesi berkenalan kat FB . Grrr , Sabar jelah ngan sikap saya neyh . HAHA , Okay Blogger , Nama saya Aloyy okay :) Hee . Boring sebenrnya neyh . Nak tengok apa yang jadi ngan status farz uh ? Hee , Kilik sini . Tengok lha . MacamMacam orang aloy dha kenal tao :) Sesi Berkenalan di FACEBOKKERS ;)) Gila kentang weyhh . HAHA . Ehh , Apa lagi . BlogWalking jom . Jangan SleepWalking sudah . Okay lha ALOY nk BW neyh . BaiBai KawanKawan Blogger ;))

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011