09 December 2011


Assalamualaikum and Hello peeps . how are you semua . Hope kamu semua sihat . Okay macam biasa . Cuti sekolah dengan Penuh Kebosanan . Tak tao nak buad apa . Nak keluar rumah memang lha teramat susah . Budak baik , Memang susah dapat pelepasan untuk keluar . HAHA , Forget about that okay . Now nak cakap pasal tiga bestie aku . Tak tao lha sekarang neyh dia buad apa , Dha makan keh belom , Sihat keh tak . Hope kau orang baik baik jeh auww ;) I miss You BFF . Jom kita bercerita 


Ouh tidak , Ouh Tidak , ouh Tidak . HAHA , Ini Dia BESTIE terHebad aku . Woohooo . Dia neyh ialah My True BFF okay . Her name Is Wan Nur Dinie Zukrina . Kenapa aku panggil Dia My True BFF , Sebab dia selalu ada ngan aku waktu aku SEDIH , GEMBIRA , GEMENTAR dan semua nya lha . Dia neyh Ibarat PA aku . Dia caring Gila pasal aku kott . HAHA , Aku ngan dia dah macam adek beradik dah . Even ada yang dengki bila kami Terlalu rapat . Tapi Kesah apa aku . janji aku tak kacau hidup awak kan sayang ? So jangan nak ganggu kebahagiaan kami Sekawan lha okay . Dia neyh TERLALU lah Chantek bagi aku , Ramai peminat kott . That All , IloveyouBff ;)



okay , Ini Pula . Ini nama dia Azreen Johare AKA Etek . HAHA , Dia baik sangat okay . Kalau ada cerita HOT , Dia orang pertama yang aku cari okay . Penyelesai masalah pon dia . Okay , Her character pulak . Dia neyh GeydikGeydik manja .  Lawa , Comel , Semua kat dia bahh ;) . Sayang dia doehh . Dia baikkkk Gila . And Dia Terbaikkkkkkk .

IloveyouBff . MuahMuahh :*

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011